fbpx
Hotel manager s bogatim iskustvom u preopening fazama hotela i pokretanju poslovanja s dokazanim uspjehom
  • Umag, Croatia
  • 17/08/2024

Hotel manager sa bogatim iskustvom u turizmu i ugostiteljstvu u Hrvatskoj i inozemstvu.
Najistaknutije vještine su customer satisfaction, prodaja, hotelski menadžment i organizacija
poslovanja, sposobnost timskog rada, komunikacija te budžetiranje. Snažan operativac sa
magisterijem iz Turističkog menadžmenta (završni rad iz Strategije razvoja) Fakulteta za
menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji s bogatim iskustvom u „preopening“ fazama
hotela.

Category
E-mail
Locked
Phone Number
Locked
Which App do you use with this number?
  • WhatsApp
Do you have driving licence?
  • YES - Croatian / EU
Year of birth
1985
Country of residence at the moment of application
Croatia

Education

Magistar Ekonomije @ Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci
Oct 2004 — Jun 2011

Experience

Resident manager @ Blu Mare Hotels d.o.o.
Sep 2023 — Current

Moja uloga bila je tradicionalni preopening koje je uključivalo
zapošljavanje, pronalazak dobavljača, budžetiranje i P&L, kao i osiguravanje usklađenosti za
procesom kategorizacije; koordinacija u završnim fazama izgradnje između investitora,
izvođača radova te kooperanata direktno angažiranih od strane investitora. Moja uloga dodatno
je proširena osiguravanjem usklađenosti s lokalnim propisima i osiguravanjem da se SOP-ovi
koje je postavila švicarska matična tvrtka implementiraju i prilagode specifičnim operativnim
izazovima u Hrvatskoj. Uloga je prvenstveno usmjerena na fazu preopening projekta s
mogućnošću nastavka suradnje kao generalni direktor nakon kategorizacije u svakodnevnom
poslovanju.

General manager @ Sileo Resorts d.o.o.
Sep 2019 — Sep 2023

Ponuđena mi je pozicija direktora hotela San Canzian sa zadatkom vođenja novog luksuznog
hotela 5 zvjezdica smještenog u prekrasnom prirodnom okruženju. Ubrzo nakon mojeg
postavljanja na dužnost hotel je postao dijelom prestižne grupacije Small Luxury Hotels of the
World što je dokaz kvaliteti i razini usluge obzirom da je San Canzian prvi hotel koji je postao
dijelom te grupacije u regiji. Radom u protekloj godini postignuto je povećanje prihoda hotelskih
operacija (uvođenje novih prodajnih proizvoda i kanala, kontinuirani yield management i
pregovori s partnerima za premium uvjete) te je restoran optimiziran za maksimiziranje
potencijala profita.
Ključna postignuća u 2020. godini su bili povećanje ADR-a i zauzetosti soba te je koroni usprkos
postignut rezultat od ostvarenja broja noćenja u lipnju i rujnu - 115% od planiranog po
investicijskoj studiji rađenoj prije COVID19 pandemije. Pregovorima je dogovoreno ekskluzivno
korištenje hotela u rujnu i listopadu za potrebe velikog eventa te je uspješno odrađen zadatak
garantirao visoku stopu prihoda u vrijeme kada su ostali hoteli u okruženju zatvarali za kraj
sezone u vrlo neizvjesnim uvjetima. Održavanje eventa je, zbog uspješno odrađenog posla, na
polovici održavanja potvrđen i za narednu, 2021. godinu.
Restoran je postigao značajni uspjeh u stabiliziranju i pozicioniranju ponude kao
visokokvalitetni restoran koji je poželjna destinacija ne samo za hotelske goste već i za „vanjske
goste“. Dvije godine za redom je dobio Michelinovu preporuku te je učvrstio svoju poziciju na
gastro sceni Istre. Bez kompromitiranja kvalitete, pronalaskom malih, lokalnih dobavljača
autohtonih namirnica, uvođenjem vlastite proizvodnje i racionalizacijom poslovanja food cost je
pao sa inicijalnih 40% na 28%
Uspješno sam organizirao i nadzirao radove na unapređenju infrastrukture hotela u zimskom
periodu 2019. – 2020. i 2021.-2022. te u narednom periodu imam pred sobom izvršenje
kapitalnih projekata u sklopu hotela sa ciljem unapređenje usluge( dodatni sadržaji, smještajne
jedinice i rezidencije).

Duty manager @ iNua Collection
Nov 2018 — Sep 2019

The Hillgrove je dio iNua Collection group, Irske grupacije hotela koja u svom sastavu ima
hotele 4 & 5 zvjezdica diljem Republike Irske. Uloga menadžera na dužnosti je vrlo dinamična
te je podrazumijevala moj angažman na raznim poljima u sklopu hotela sa snažnim naglaskom
na rezoluciju žalbi gostiju i multitasking. Vrlo sam brzo savladao Irske principe rada i zakonske
okvire te sam bio zadužen za asistenciju raznim odjelima u sklopu hotela kako bi osigurao
glatku operaciju i organizaciju kako dnevnih poslova tako i velikih evenata. Moje su dužnosti
djelom uključivale i kadroviranje te budžetiranje kako bi se osigurao balans između poslovnih
potreba i ekonomske učinkovitosti.

Hotel manager @ Villa Kapetanović d.o.o.
Apr 2015 — Nov 2018

Odgovoran za vođenje i dnevne operacije novog luksuznog hotela 5 zvjezdica sa 44 sobe,
gourmet restoranom, spa i dvoranom za sastanke.
Dužnosti uključuju buduće projekte, unapređenje prodaje te ostvarivanje zadanih poslovnih
ciljeva zadanih od vlasništva, odgovornost za P&L, zapošljavanje i edukacija osoblja te nadzor
zdravstveno – higijenskih sigurnosnih standarada.

Projekti i ciljevi ostvareni tokom rada u Navisu:
- Pregovorima ostvario prosječno smanjenje provizije za 9%, uvođenje nemonetarnih
poticaja partnerima i povećanje prodaje i ostvarenih noćenja u periodima pred i post
sezone
- Uveo program grupnog segmenta u hotelu. Uvođenjem grupa povećala se zauzetost
soba tokom pred i post sezone (jesen-zima-proljeće) od 66 noćenja u 2015 do 1304
noćenja u 2017 i 3644 noćenja u 2018, istovremeno ne kompromitirajući standarde,
prihode niti iskustvo drugih gostiju.
- Uvođenje novog prihodovnog mjesta u 2016 – pool bar
- Koordinacija i implementacija promjena u F&B odjelu, primarno u segmentu doručka
te stvaranja nagrađivanog iskustva za goste.

Guest Services Supervisor @ Carnival Cruise lines
Jul 2011 — Apr 2015

Karijeru sam otpočeo kao „Guest Services Associate“ no već nakon prvog ugovora sam
promoviran u Supervisora. Cjelokupna karijera pružila mi je neprocjenjivo praktično iskustvo u
primjeni teoretskih znanja stečenih tijekom studija. Dnevni angažman sa upitima gostiju,
rješavanje izazova i krizni menadžment (smr i teške ozljede na brodu ili u luci, obiteljske
situacije i sl.) su bile ključni segment dnevnih dužnosti. Stekao sam iskustvo u administrativnim
poslovima poput carinskih dozvola i ostalih administrativnih poslova ključnih za logistiku tog
dijela operacija.

Contact Candidate

Login or register as Employer to contact this candidate.

Pin It on Pinterest

Share This
Otvori razgovor
1
Scan the code
Pozdrav!
Kako Vam možemo pomoći?